Gebruik van de kerk bij trouwdiensten en afscheidsdiensten

Voor het gebruik van de Ontmoetingskerk dient men contact op te nemen met de koster, die is aangewezen als contactpersoon voor trouw- en afscheidsdiensten.
De kerk en De Brink beschikken over moderne middelen voor audio en visuele presentaties, ook tijdens huwelijksplechtigheden, recepties, condoleances en afscheidsbijeenkomsten. Voor betrokkenen, zoals bruidsparen, familie, voorgangers en uitvaartbegeleiders hebben we een brief met aandachtspunten opgesteld. Via de link aandachtspunten komt u bij de brief.
Aan het gebruik van de kerk, de apparatuur, de inzet van de kosters en  anderen zijn natuurlijk kosten verbonden.
De tarieven en de adressen van de contactadressen kunt u downloaden door op onderstaande knop te klikken.