DE VOEDSELBANK DE VOEDSELBANK

In de hal van De Brink staat een krat waarin u houdbare producten kunt doen voor mensen die aangewezen zijn op de Voedselbank.
Suggesties: tandpasta, douchegel, shampoo, ontbijtgranen, knäckers, koffie, thee, rijst, pasta, pastasauzen in pot, groenten in blik of pot, wasmiddel, ontbijtkoek, ragout, pindakaas, hagelslag, bakproducten, enzovoort.

De verzamelde boodschappen worden elke donderdag uitgedeeld.

Als u niet in de gelegenheid bent iets te brengen, kunt u ook financieel bijdragen door een gift over te maken naar het bankrekeningnummer van de diaconie:
NL84 INGB 0008 5693 31, o.v.v. gift Voedselbank.
Doet u, indien mogelijk, weer mee?

De diaconie

Kindernevendienst Kindernevendienst
Iedere zondag zijn alle kinderen in de basisschoolleeftijd (4 - 12 jaar), van harte welkom bij de kindernevendienst.
De kinderen starten eerst met hun ouders / verzorgers in de kerk en na het kindermoment gaan ze met één of twee leidster(s) van de kindernevendienst naar een eigen ruimte.

We lezen een verhaal, bidden, maken een knutselwerkje en luisteren naar verhalen die de kinderen graag willen vertellen. Er is tijd voor vragen en er is veel aandacht voor elkaar.

Net voor de zegen komen we weer  terug in de kerk en zo sluiten de kinderen de dienst af bij hun ouders / verzorgers.
Tijdens de kindernevendienst hebben we ook altijd een moment van stilte om wat te drinken en kunnen de kinderen een donatie doen in de spaarpot voor een goed doel.
Het goede doel wordt ook met hen besproken en wisselt een aantal keer per jaar.

Heeft u vragen? Dan kunt u een mail sturen naar info@pkn-heerhugowaard.nl. Vervolgens komt uw vraag bij de juiste persoon terecht

Met groeten de leiding van de kindernevendienst.

OPPASDIENST OP AFROEP

Op zondag kan er tijdens de kerkdienst gezorgd worden dat er oppas is voor uw kind(eren) van 0 tot 4 jaar.

Als u naar de dienst wilt en oppas nodig heeft, kunt u uiterlijk vrijdagavond bellen naar:
   Marlies van Steeg: 06 10 44 96 48.
   Mailen kan ook: marliesdouma@gmail.com

Marlies zorgt er dan voor dat er zondagochtend oppas in De Brink aanwezig is.

Nieuws over Beeld & Geluid

Als u op onderstaande knop klikt vindt u uitleg over beeld en geluid in de kerk en hoe u dit thuis ook kunt ontvangen.

Mocht uw verbinding met kerkdienstgemist.nl regelmatig haperen, dan is vaak uw eigen apparatuur de boosdoener. Als u nog steeds het internet opgaat via het verouderde 'Internet Explorer' kunt u proberen of u minder/geen problemen heeft via een andere internet browser, bijvoorbeeld 'Google Chrome'.