Actie Kerkbalans 2023 Actie Kerkbalans 2023

Op 14 januari gaat de Actie Kerkbalans van start. Het thema is ook nu ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’. Tijdens deze Actie krijgen alle leden van onze gemeente een brief (digitaal of op papier) met het verzoek om een jaarlijkse financiële bijdrage. We hopen dat we ook in 2023 weer op u mogen rekenen!

Kerk-zijn kunnen we alleen samen. Doe daarom mee aan de Actie Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier in januari ruimhartig in. Als u geen digitale toezegging hebt gedaan (voor nu kan dat niet meer, maar als u volgend jaar digitaal mee wilt doen: graag!) komt tussen 14 en 28 januari een vrijwilliger bij u het formulier brengen en ophalen.

Hieronder staat een digitaal exemplaar van de folder voor u klaar, alsmede de begeleidende brief vanuit het College van Kerkrentmeesters.

Door vandaag te geven, kan de kerk blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat.
Op naar de kerk van morgen!

Met vriendelijke groet,
namens het College van Kerkrentmeesters