Ontmoetingscentrum De Brink

De Brink is een multifunctioneel centrum achter de Ontmoetingskerk. Het is het huis van de Protestantse gemeente te Heerhugowaard. Wij stellen de ruimten in dit gebouw ook beschikbaar aan groepen, verenigingen en personen die een plek zoeken om te vergaderen, te oefenen, te vieren of te gedenken. Zo bieden wij ruimte aan koren om te repeteren of in de kerkzaal een uitvoering te geven, aan organisaties die een zaal nodig hebben om te vergaderen of samen de maaltijd willen gebruiken. De vijf zalen hebben een capaciteit van 20 tot 200 personen.

De kerkzaal is ook te huur en de sfeer is bijzonder geschikt om een afscheidsplechtigheid te houden.

De Brink is een modern vormgegeven centrum met eigentijdse faciliteiten als internet, professionele geluidsinstallatie en projectiemogelijkheden.  Er is volop parkeergelegenheid in de directe omgeving en het gebouw is natuurlijk rolstoeltoegankelijk.

Mogelijkheden

Het ontmoetingscentrum beschikt voor de verhuur over de kerkruimte en 5 vergaderzalen.

Ruimtes waarin u in alle rust kunt vergaderen en waar u kunt beschikken over alle faciliteiten op vergadergebied zoals:

beamer met projectiescherm,
flip-over, whiteboard en
draadloos internet.

Indien gewenst kunnen er drie vouwwanden open gezet worden waardoor er een grote zaal ontstaat voor maximaal 240 personen.

Zalenverhuur voor:

• Draadloos internet
  • Projectie mogelijkheden

Zalen

De namen van de zalen verwijzen naar de gebouwen van de Protestantse gemeente en haar voorlopers.
De Exoduszaal is genoemd naar de Exoduskerk, die in de jaren '60 werd gebouwd aan de Ruysdaelstraat. Op die plaats is nu een appartementencomplex verrezen.
De Stationswegkerkzaal verwijst naar het oude kerkje van de Gereformeerde kerk. Nu wordt het gebruikt als locatie voor kunstuitleen en is ‘omgedoopt’ als Kunstkerk.
De Brederodezaal is vernoemd naar Bredero, Heer van Veenhuizen. De Veenhuizer kerk herbergt zijn grafmonument. Voor meer informatie betreffende zaalverhuur in De Brink neemt u contact op met:
Dhr. J. Brinkman
tel.nr.: 06 12 72 07 59
b.g.g.: Dhr. T. Giezen
tel.nr.: 072 57 130 97 of 06 21 80 30 11

e-mail: debrinkhhw@gmail.com

Adres:
Middenweg 168
1702 HE Heerhugowaard

Postadres:
Postbus 54
1700 AB Heerhugowaard

Contactpersoon:
Dhr. J. Brinkman
Tel.nr.: 06 12 72 07 59
b.g.g.: Dhr. T. Giezen
Tel.nr.: 072 57 130 97 of 06 21 80 30 11

Algemene voorwaarden voor huur Algemene voorwaarden voor huur
Algemene voorwaarden voor huur van ruimte in De Brink en/of de Ontmoetingskerk
van maandag tot en met zaterdag

Deze kunt u downloaden door middel van onderstaande knop.