Collectebonnen Collectebonnen

Contant geld in het collectezakje doen, geeft het gevoel dat u werkelijk iets geeft! Maar weet u, dat de Nederlandse overheid het schenken aan de kerk dankzij fiscale regels stimuleert? Deze giften moeten dan wel aantoonbaar zijn en alle giften tesamen moeten boven een bepaalde drempel van uw(gezamenlijke) inkomen uitkomen. Het meerdere is dan aftrekbaar voor de inkomsten belasting.

Door het bestellen van collectebonnen op één van onderstaande wijzen wordt de gift aantoonbaar en dus, binnen de daarvoor geldende fiscale regels, aftrekbaar voor u.

Soorten collectebonnen
Er zijn 3 soorten kaarten met collectebonnen verkrijgbaar:
Kaarten met bonnen van € 0,50 per stuk met 20 bonnen per kaart. Prijs per kaart: € 10,00.
Kaarten met bonnen van € 1,00 per stuk met 20 bonnen per kaart. Prijs per kaart: € 20,00 en
Kaarten met bonnen van € 2,50 per stuk met 20 bonnen per kaart. Prijs per kaart: € 50,00.

Bestelwijze:
Op de volgende wijze kunt u collectebonnen bestellen:
Door het overmaken van het bedrag van de gewenste collectebonnen op bankrekening NL30RABO0326906878 tnv Protestantse gemeente te Heerhugowaard met vermelding van het aantal kaarten en welke collectebonnen. Graag ook uw adres hierbij vermelden.

Door het bestellen via de webshop van het College van Kerkrentmeesters.
Klik op ‘webshopCvK’ en u komt op de site waar u collectebonnen kunt bestellen.

Zodra het bedrag op de bankrekening is bijgeschreven, ontvangt u de collectebonnen.