Gedachteniszondag

Op 6 november gedenken we de overleden gemeenteleden van wie we in het voorgaande jaar afscheid moesten nemen.
De eerste dienst is voor de gemeente en de tweede dienst is alleen voor genodigde familieleden. Als er ook andere gemeenteleden naar de tweede dienst zouden komen, dan is er ruimtegebrek.

Omdat we nog voorzichtig moeten zijn vanwege corona, zal er tijdens deze diensten geen gelegenheid zijn om een ieder waxinelichtjes te laten aansteken, dit zou te veel bewegingen veroorzaken.

Ook dit jaar kunt u ’s middags naar de kerk komen,  u bent van harte welkom van 16.00 en 17.00 uur. Er is dan geen kerkdienst, maar er klinkt muziek en u kunt een kaarsje aansteken, stil zijn en gedenken. Zo staan we stil bij wie onze dierbaren waren, wat ze hebben betekend en houden we de herinnering aan hen levend.
Taakgroep vieren