KINDERKERSTFEEST 2023 KINDERKERSTFEEST 2023
Op zondag 24 december om 18:00 uur vieren we kinderkerstfeest. In de Ontmoetingskerk, aan de Middenweg 168 gaan we samen luisteren en kijken naar het kerstverhaal.
Wie spelen er allemaal een rol bij de geboorte van Jezus? Wat is de reden dat de Koning in een voederbak ligt? En waarom zongen de Engelen met elkaar ‘Ere zij God in de hoge’? Op al deze vragen krijgen we antwoorden op een wel heel bijzondere manier.
Dus neem je mama, papa, opa, oma, vrienden en vriendinnen mee. Hoe meer mensen in de kerk hoe fijner het feest zal zijn.

De dienst duurt ongeveer 45 minuten, de toegang is gratis. Er is ook een doventolk aanwezig. Na afloop is er voor iedereen wat te drinken met wat lekkers. Jullie zijn van Harte Welkom!

Groeten van de leiding van de Kindernevendienst