maandag 19 december 2022

14:00  - 16:00
Locatie:
 ´t Trefpunt, Dorpsstraat 41, Broek op Langedijk

Theoloog en schrijfster Krista Mirjam Dijkerman van Texel zal, samen met alle aanwezigen, een Kerstviering houden op maandagmiddag 19 december. De gehele liturgie plaatsen we hier niet, wel dat een Kerstverhaal, het Kerstevangelie en samenzang niet zullen ontbreken.
Wij hopen op uw en jouw komst op maandag 19 december, 14 uur, ‘t Trefpunt, Dorpsstraat 41 te Broek op Langedijk.
Ook gasten zijn van harte welkom en ook zij betalen slechts euro 2 per persoon inclusief koffie of thee met iets erbij. Inloop vanaf 13.45 uur en we beginnen om 14.00 uur.
Dus of u/jij geen lid bent van een kerk of wel - en dan maakt het ook niet uit van welke kerk : Wij hopen op een fijne middag met zo veel mogelijk 55 plussers uit Dijk en Waard e.o.
Wij hopen u/jullie op maandag 19 december bij PCOB Dijk en Waard te ontmoeten.

Namens het PCOB Dijk en Waard bestuur,
Ritzo Holtman, secretaris PCOB afd. Dijk en Waard